
Kære
Det er med stor glæde at vi kan meddele, at Ruds – Vedbys Historie fylder 25 år i år. (5. juni Grundlovsdagen) og vi kan se, at du var med til foreningens stiftende generalforsamling.
Vi har siden begyndelsen fokuseret på at bevare og øge kendskabet til Ruds Vedby.
Med bl.a. de små hverdagsfortællinger, og til de store begivenheder, der har formet sig i vores by.
Vi ønsker at markere denne særlige minepæl, hvor vi byder på lidt godt til ganen, den 20.juni fra kl.14.00 til 17.00 i opholdsstuen i Søparken.
Med venlig hilsen

Bestyrelsen for Ruds – Vedbys Historie.
p.b.v. formand Carsten Jensen
